fredag 4 januari 2013

Liar liar pants on fire...

Mm det är du nog. Du har säkert avgett meningslösa nyårslöften som du inte hållit..i inte ens 4 dagar. Am I right?? Gymmen är säkert fulla med folk som heeelt plötsligt ska börja motionera och bli sunda, bättre människor.. Dom har säkert missat årets artikel: Tjockisar mår bättre och lever längre! Har jag alltid vetat haha..

Var och köpte kattmat idag.. Tydligen är mina kissar lite för stora så dom ska gå på diet ett par månader..haha ironiskt.. Dom äter inget utom sin kattmat.. Faktiskt provat det mesta, räkor, skinka, leverpastej..men nja..inget så jätteintresse.. Måste bero på för mycket sömn..

Lilla Anton har varit på vift sen i lördags. Skönt men man saknar ändå honom. Han kommer imorgon men det känns som han varit borta en evighet. Hans kompisar har ringt o skypat hela veckan.. Snart ny termin, nya tag. Hoppas det går lite bättre än förra. Han fick sina första betyg nu i sexan. Jag kommer inte ihåg att min mamma fick engagera sig så mycket som man får göra som förälder idag. Visst det är skoj att ha insikt men ändå... Vi får väl se..

Jag har haft semester i en vecka..vad har jag gjort...?? Typ nada... Man har alltid så stora planer när man ska vara ledig. Sen kommer dagarna.. Och man gör det där man inte ska.. Man läser...och flummar...och umgås.. Sen har dagarna snart gått och allt blir som vanligt igen.. Tur man har världens bästa jobb =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar