tisdag 13 december 2011

Baglady deluxe..

Såhär är det gott folk.. Man blir bara äldre och äldre.. Tecknen på detta är att man blir tröttare, man glömmer saker, allting tar mycket längre tid.. Och tydligen ska man ha glasögon med..:D

Efter 30 går det bara utför alltså hahaha... Men det bästa är faktiskt att jobb betalat både synundersökning och brillor. Så det såå...
Men sista tiden har mest gått åt till att packa, packa upp, måla, måla och måla lite till, dra ner lite tapet, slänga saker, skit, skräp...osv.. Mina händer är ju INTE gjorda för detta. Är heeelt nariga, spruckna och allmänt fördärvade. Men fint blir det iaf. I januari börjar Anton skolan så då ska vi vara på plats.. Vår tajming är underbar =)



Det mest avancerade pyntet jag gjort på hela året. Blir inga julsaker, ingen gran NADA. Kör grinch hela vägen ut i år.. Men pumpor gillar jag så det finns alltid tid för såna ^^


Hade långbord på min födelsedag i mitt enooorma vardagsrum. Hemma i lägenheten fick man knappt plats 6 stycken utan att sitta obekvämt nära varandra. Här lätt 30.. Me like... Dock utan möbler för övrigt men är ändå gott om plats...



Jag lyckades med det uppenbara.. Jag trillade i min vääldigt hårda stentrappa. Tror inte ni förstår hur satans jävla ont det gjorde alltså.. Jag hade t o m blåmärke.. i röven.. Min feta jävla röv blev blåååå... Så nu har trappan fått halkskydd.. Alltid bra att vara efterklok :D


Lite bilder på hur köket blev med lite nytt golv o kakel. Har letat överallt efter handtag till skåpen men hittar inga fina så funderar på att skita i att byta och kanske byta luckorna senare istället.. Men för övrigt är jag riktigt nöjd med det hela. Älskar svart och vitt, kör svart golv i sovrummet med men har ingen bild på det idag..


Håkan har så klart börjat roa sig med garaget. Riva saker är lite hans grej ^^ (hoppas att sätta ihop blir hans nästa grej)


Skulle hämta upp ved till vår kamin, denna syn nedan mötte mig i källaren. Döm om min förvåning.. H sa han hade staplat ved upp till fönstret, det fick inte plats med. Jag trodde han hade varit jätteduktig.. Så var inte fallet.. De var bara en enorm hög som inte ens fick plats på bild..


Så jag tog saken i egna händer..bokstavligt.. Och så här fiiint blev det.. Vem säger vi tjejer inte är duktiga va va va =)


Ni vill inte ens veta hur många "kompisar" det nu finns i källaren.. Den ena såg man fan t o m tänderna på.. jag looovar.. Uscha..

Nu ska jag titta på "tantsnusk" som desi säger.. Twilight..hihih

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar