torsdag 4 mars 2010

Dagen 63

I natt ville jag döda någon.. Jag vaknade efter världens jävla mardröm, i total panik, illamående och så är jag ENSAM. Jag mindes för första gången på evigheter inte vad jag drömt men den där hemska känslan satt kvar jättelänge. Jag vaknade sen till hela natten. Detta var vid halv 2 och jag vaknade säkert 7-8 gånger innan klockan ringde, då var jag halvt död och trillade typ ur sängen.

Ska försöka få gjort min sista skoluppgift idag, den är bara så tråkig och jag vet inte riktigt hur jag ska skriva den och vad jag ska ta med. Får liksom klura lite på det.


Så här "glad" vad Clyde när han nyss blivit väckt av mig..^^ Nu är han helt vaken och uppe men han var seeg i början..

anton pratar mer än vad han äter på morgonen.. Ett under att han kommer iväg till skolan i tid alltså..^^

Finn felet liksom.. Klippte ner skiten igår.. Jag bet på mina naglar förr, nu växer dom som ogräs.

H brukar få kakor och grejs på jobb, dessa skorpor är helt underbara. Ska ta reda på vad dom heter, men dom finns i Göteborg så det kan ju kvitta för er del, men ändå. Sjukt goooda.

Min underbara matta. Den är såå skön att gå på, ångrar mig verkligen inte. Jag får iofs dammsuga den var dag, men vem bryr sig =)

Jag o anton hos svärmor någon helg sen. Vi ska alltid äta en massa..haha.

Svärmors nya Jukebox. Den byter färg i alla möjliga färger, fin var den =)

Jag visar svärmor grejer på datorn, hon lär sig fortare än H hahah...

Ja vad säger man... Anton var och handlade på Lidl, dagen efter står den där =)

Nu ska jag lägga mig och lyssna på min ljudbok..är skittrött och lite grinig och behöver lite kärlek, har du någon över så skicka till mig, tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar